Logotipo de la Fundacion de Ayuda contra la Drogadicción
Curso Virtual para Padres en castellano y valenciano
Curs Virtual per a Pares en castellà i valencià.
Generalitat Valenciana. Conselleria de Salut universal
Usuario:
Contraseña:

10ª EDICIÓN: Del 21 de septiembre al 1 de noviembre de 2015 / 10ª EDICIÓ: Del 21 de setembre al 1 de novembre de 2015

INSCRIPCIÓN CERRADA.
Si desea participar futuras convocatorias, por favor rellene este FORMULARIO DE PETICIÓN DE INFORMACIÓN añadiendo el código GV1. Muchas gracias.

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública de la Generalitat Valenciana, en el seu afany de dotar a les famílies d'instruments que faciliten la seva labor de prevenció de conductes de risc, està desenvolupant el “CURS VIRTUAL PER A PARES I MARES:”EN FAMÍLIA”, en col•laboració amb la Fundació d'Ajuda contra la Drogoadicció (FAD).

En el curs trobaràs instruments per a enfortir el teu paper com pare o mare en l'educació dels teus fills davant situacions de risc, com les dels consums de drogues.

En concret, el Programa “En Família” t'oferix possibilitats per a, entre altres coses:

  •  Millorar la comunicació dintre de la família: com fer una crítica, com escoltar, com ensenyar a dir “no”,...
  • Augmentar la qualitat de la vida afectiva de la teva família: com incrementar l'autoestima dels teus fills, com expressar afecte i rebre'l,...
  • Com posar límits als teus fills: la influència en el desenvolupament dels teus fills i en el clima familiar de saber posar normes i també de saber fer-les complir.
  • El teu oci i el teu temps lliure com espais per a educar als teus fills.
  • Com entendre’ls i relacionar-nos amb ells tenint en compte el seu moment de desenvolupament.
  • Com i quan parlar-los de drogues, com afrontar situacions de consum inicials si es produïxen.

Partim del convenciment que prevenir a la família és una cosa natural, és a dir, possible de realitzar dia a dia, de forma senzilla i constant, des d'una edat molt primerenca. Esperem que aquest curs virtual "En família", sigui un temps en el qual pares i mares prenguin consciència de l'àmplia capacitat d'influència que tenen sobre els seus fills-es, i de tots els recursos que poden engegar per a la prevenció de conductes de risc social.

Volem animar-te a aconseguir aquests objectius i, en el nostre nom i, si ens ho permets, en el dels teus fills, agrair-te el temps que vas a dedicar a ser més capaç d'ajudar-los a desenvolupar-se com persones.

La Conselleria de Sanidad Universal y Salud Pública de la Generalitat Valenciana, en su afán de dotar a las familias de instrumentos que faciliten su labor de prevención de conductas de riesgo, está desarrollando el CURSO VIRTUAL PARA PADRES Y MADRES: “EN FAMILIA”, en colaboración con la Fundación de Ayuda contra la Drogadicción FAD.

En el curso encontrarás instrumentos para fortalecer tu papel como padre o madre en la educación de tus hijos ante situaciones de riesgo, como las de los consumos de drogas.

En concreto, el Programa “En Familia” te ofrece posibilidades para, entre otras cosas:

  • Mejorar la comunicación dentro de la familia: cómo hacer una crítica, cómo escuchar, cómo enseñar a decir “no”,…
  • Aumentar la calidad de la vida afectiva de tu familia: cómo incrementar la autoestima de tus hijos, cómo expresar afecto y recibirlo,…
  • Cómo poner límites a tus hijos: la influencia en el desarrollo de tus hijos y en el clima familiar de saber poner normas y también de saber hacerlas cumplir.
  • Tu ocio y tu tiempo libre como espacios para educar a tus hijos.
  • Cómo entenderles y relacionarnos con ellos teniendo en cuenta su momento de desarrollo.
  • Cómo y cuándo hablarles de drogas, cómo afrontar situaciones de consumo iniciales si se producen.

Partimos del convencimiento de que prevenir en la familia es algo natural, es decir, algo posible de realizar día a día, de forma sencilla y constante, desde una edad muy temprana. Esperamos que este curso virtual "En familia", sea un tiempo en el que padres y madres tomen conciencia de la amplia capacidad de influencia que tienen sobre sus hijos-as, y de todos los recursos que pueden poner en marcha para la prevención de conductas de riesgo social.

Queremos animarte a conseguir estos objetivos y, en nuestro nombre y, si nos lo permites, en el de tus hijos, agradecerte el tiempo que vas a dedicar a ser más capaz de ayudarles a desarrollarse como personas.